Mit tehetek érted - egy rendhagyó háztartás történései

Kövesd az OriflameMindenkinek blogomat. Iratkozz fel az orimindTV-re és az orianagyor csatornára
De ne gondold, hogy a szépségápolás csak kívülről történik. Külső-belső harmónia keresgélése az igazi feladat.
Így szó lesz itt mindenről, ami történhet velünk - változzon tapasztalattá az élmény, és megosztani való tudássá.

2014. július 16., szerda

Bőr- és testápolás: Napozzunk felelősséggel!

A napfényre szükségünk van. Energiával lát el minket és hozzájárul testünk D-vitamin termeléséhez, de számos negatív hatást is kifejthet szervezetünkre, bőrünkre. Káros UV-sugarai (ami ellen védekezni kell), nemcsak a leégés, hanem a bőrrák kialakulásának kockázatát is növelhetik. Okozhatja a bőr korai öregedését és a nemkívánatos pigmentfoltok kialakulását is. A biztonságos napozáshoz elengedhetetlen a megfelelő napozó használata.


Hogyan kell megfelelő módon használni a napozószereket?

  • Vigye fel a fényvédő készítményt a bőrére 30 perccel azelőtt, hogy kimenne a napra.
  • Használjon diónyi mennyiségű krémet (kb. 30 ml) és kenje be vele az egész testét.
  • Ne felejtse el bekenni a fül, nyak, kéz és lábfej bőrét, valamint azokat a területeket sem, amelyek ritkán érintkeznek közvetlenül napfénnyel.
  • Minimum 2 óránként kenje be újra a testét, de használja még gyakrabban, ha izzad, úszik vagy megtörölközik.
A fényvédelem szintjét megmutató ún. SPF (a Sun Protection Factor angol elnevezés rövídítése) a napsugárzás UVB-sugarai ellen nyújtott fényvédelem mértéket mutatja meg, számokban kifejezve. Minél magasabb az SPF-érték, annál erősebb a védelem szintje. 

A bőr tónusának megfelelő SPF számú napozót érdemes választani. Aki világos bőrű és hajlamos a leégésre, az válasszon mindenképpen magasabb SPF-értékű napozót - illetve a gyerekeknek is ezt ajánljuk! 
Íme az Oriflame ajánlott napozói:


A kedvezményekről személyesen tájékoztatunk.

Lehetséges 23 % kedvezmény az akciós katalógus árból és ajándékok elérése is.
Rendelésedet leadhatod:

2014. július 11., péntek

Belső harmónia -avagy egy kis kultúra: könyvajánló


Most egy könyvsorozatot szeretnék azoknak ajánlani, akik szeretik a történelmi romantikus műfajt. A sorozat címe A Malory család.  Könnyed, olvasmányos sorozat, akár a strandra is :) 
A helyszín a 19. századi Anglia. Főhőseink az angol arisztokrácia köréből kerülnek ki. Az elsőbálos lánykáktól, az angol gaz csábítókon keresztül kaphatunk bemutatást az akkori társadalmi helyzetről. Könnyed szórakoztató sorozat ez azoknak, akik szeretik a romantikus könyveket. Nyugodt szívvel ajánlom nekik. 
A sorozat részeit itt láthatjátok - rákattintva a molyos adatlapjukra juttok, ahol el tudjátok olvasni az adott könyv fülszövegét:

2014. július 7., hétfő

Smink Klub: Hogyan használjuk az arcpirosítót?


Egy kis segítség az arcpirosításhoz az Oriflame segítségével - ajánljuk a THE ONE Illuskin arcpirosító.

A pirosítás alapszabályai: a mértékletesség és a megfelelő szín kiválasztása.
Mindig annyi pirosítót használjunk, amennyivel a hatás még természetes marad.
Hogy kinek milyen tónusú arcpír áll jól, az mindig az adott bőr-, illetve hajszíntől függ, illetve figyelembe kell venni az összhatást is (ruházat, rúzs, stb.). Általánosságban azonban elmondható, hogy a világos bőrű és hajú hölgyeknek a hidegebb rózsaszínes árnyalatok előnyösek (30977 – Pink Glow). Sötét hajhoz, kreol bőrhöz a melegebb réz-, mályvás- és narancsszínek (30978 – Shimmer Rose), a vörös hajhoz pedig általában a sárgás, barackos árnyalatok illenek (30979 – Luminous Peach).
+1 szabály: Mindig jól dolgozza el a széleket!
Mire használjuk az arcpirosítót?
Kiemelésre, az arc alaki hibáinak korrigálására, illetve üde arcszín létrehozására.
Ezen kívül még nagyon fontos, hogy alapozó és púder mellé kötelező a pirosítás, hiszen ezek kiegyenlítik az arc tónusát, így vissza kell állítani az arc optikai egyensúlyát.

Hogyan használjuk helyesen az arcpirosítót?

A cikk forrása az Oriflame blog.
A kedvezményekről személyesen tájékoztatunk.

Lehetséges 23 % kedvezmény az akciós katalógus árból és ajándékok elérése is.
Rendelésedet leadhatod:

2014. július 1., kedd

Tudástár: Lúgosítás


A testünk egészsége érdekében törekednünk kell a megfelelő PH-érték elérésére. A gondokat az okozza, hogy a legtöbb étel/ital amit fogyasztunk savasít, ezért tudatosan kell a lúgosítás mellett döntenünk, ahhoz hogy kiegyensúlyozottak lehessünk. 
A test elsavasodása egészségügyi problémákhoz vezethet. Ezért fel kell vennünk vele a harcot.


A savasság a következő problémákat okozhatja, csak hogy néhányat említsek:
  • száraz bőr
  • izomláz
  • emésztési zavarok
  • depresszió
  • csontritkulás
  • magas vérnyomás
  • cukorbetegség
  • rák
Erősen savasító ételek:
magas fehérjetartalmú sajtok (parmezán sajt, gouda sajt), tojás sárgája

Közepesen savasító ételek:
  • húsok és húskészítmények (sovány marhahús, csirkehús, sertéshús, szalámi),
  • halak (pisztráng, hering)
  • tojás (egész)
  • tejtermékek - gomolyasajt, túró
  • gabonák és ezekből készült ételek
  • dió
  • különböző szénsavas üdítők
Enyhén savasító ételek:
  • tej és tejtermékek (író, tejföl, teljes tej, gyümölcsjoghurt)
  • hüvelyesek,
  • tojásfehérje
  • édességek (torták, sütemények, tejcsokoládé),
  • fehér rizs
  • vaj
Lúgosító ételek:
  • zöldségek (zeller, cukkini, burgonya stb.)
  • gyümölcsök (alma, narancs, ananász stb.),
  • tejsavó (nem azonos a tejsavó fehérjével)
  • kakaó, kávé, tea, fehérbor, vörösbor, sörlekvár, méz, cukor,
  • a margarin is enyhén lúgosít

Erősen lúgosító ételek:
  • spenót, banán, mazsola


Az első és legfontosabb, amit tehetünk szervezetünk lúgosítására a megfelelő mennyiségű folyadék bevitel. Igyekezzünk minél többet inni - napi 2-3 litert. Itt viszont meg kell jegyezni, hogy a víz a legjobb! A szénsavas üdítők savasítanak - tehát nem számolhatók bele a napi bevitt folyadékadagba.
Ezenkívül: a zöld növények a legjobban lúgosító ételek a Földön, tele értékes tápanyaggal. Fogyasszuk tehát ezeket is.

Például itt olvashattok részletesebb is a témáról: (a forrásaim is ezen oldalak voltak)