Mit tehetek érted - egy rendhagyó háztartás történései

Kövesd az OriflameMindenkinek blogomat. Iratkozz fel az orimindTV-re és az orianagyor csatornára
De ne gondold, hogy a szépségápolás csak kívülről történik. Külső-belső harmónia keresgélése az igazi feladat.
Így szó lesz itt mindenről, ami történhet velünk - változzon tapasztalattá az élmény, és megosztani való tudássá.

2013. július 29., hétfő

Smink Klub - Hogyan használjunk a szemhéjtust?

Sokaknak gondot okoz a szemhéjtus használata, illetve a megfelelő technika elsajátítása.
Most az Oriflame Very Me programja segít nekünk a megfelelő tus-használat elsajátításában.

Fontos tudnunk, hogy a tust könnyebb használnunk, ha nem egy folytonos vonalat akarunk húzni a szemünk köré, hanem apróbb ecsetvonásokkal dolgozunk. Így az egyszerű vékony - szemkiemelő sminktől - az egészen vastag füstös sminkig is eljuthatunk.

Nézzétek meg a videót érdemes:





A videón az Oriflame Beauty Wonder szemhéjtust (21648) használatát mutatják be. Amennyiben érdekel ez a termék keress minket:

A kedvezményekről személyesen tájékoztatunk.
Lehetséges 23 % kedvezmény az akciós katalógus árból és ajándékok elérése is.

Rendelésedet leadhatod:
  • mail: orianagyor@gmail.com

2013. július 22., hétfő

Tudástár - táplálkozás szemünk védelmében

Mi kell szemünknek, hogy jól működjön?
Mit tehetünk a szürkehályog, a makula degeneráció megelőzése érdekében?
Az alább leírtak forrása itt olvasható.

Milyen élelmiszereket érdemes fogyasztanunk szemünk védelmében?

A-vitamin források

Az állati eredetű táplálékok 
  • tőkehalmáj-olaj, 
  • máj
  • vaj - készen tartalmazzák az A-vitamint, 
A növényi forrásokból arotinszármazékokhoz juthatunk
  • sárgarépa
  • burgonya
  • kelkáposzta 

Lutein és zeaxantin források

Nagy mennyiségben tartalmaznak luteint és zeaxantint a zöld színű, leveles zöldségek, mint a
  • spenót
  • káposzta
  • brokkoli
  • borsó
  • kelkáposzta,
  • kelbimbó
  • kukorica 
  • valamint a tojássárgája is 
A naponta legalább szükséges 6 mg-nyi luteint például 5 deka spenót fedezi.

C-vitamin források

Nagy mennyiségű C-vitamin található a 
  • zöldpaprikában,
  • citrusfélékbenn
  • kelkáposztában
  • brokkoliban
  • eperben
  • málnában
Ezeket az élelmiszereket nyersen a legideálisabb fogyasztani.

E-vitamin források

Nagyobb mennyiségű E-vitamin található a 
  • napraforgó magjában
  • mandulában, a mogyoróban
  • amerikai mogyoróban
  • teljes kiőrlésű gabonákban
  • növényi olajokban
  •  tojásban

Omega-3 zsírsavak forrása

Omega-3 zsírsavakban gazdag
  • halak - tonhal, lazac, pisztráng, hering 
  • dió 

Ajánlott cikkek


2013. július 15., hétfő

Tudástár - a Glikémiás index (GI)

Tudástár - mit kell tudnunk / avagy kell-e egyáltalán foglalkoznunk a Glikémiás indexszel?

Azt kell, hogy mondjam, hogy igenis kell tudnunk róla és foglalkoznunk vele. Egyrészt azért, hogy elkerülhessük a cukorbetegséget, másrészt pedig azért, hogy egészségesen táplálkozzunk. Harmadrészt pedig a fogyókúránk alapja is lehet az ételek GI- indexének figyelése. Nem olyan bonyolult ez - mint ahogy elsőre gondolnánk (legalábbis a fogyókúrázók szempontjából). 
Fogyókúrázók esetében az vezet eredményre, ha az alacsonyabb GI-indexel rendelkező élelmiszereket fogyasztjuk.

A Wikipédiában ezt olvashatjuk a Glikémiás indexről:

"A glikémiás index (rövidítve: GI) az egyes élelmiszerek 1000 kJ-nyi mennyiségének vércukoremelő képessége a szőlőcukorhoz(néha a fehér kenyérhez) képest, százalékban. (Vércukorszinten a vér szőlőcukortartalmát értjük, bár más cukor, elsősorban gyümölcscukor is található benne.) Jelentősége fogyókúrázók és 2-es típusú cukorbetegek esetén a legnagyobb.
GI-indexe elsősorban a szénhidrátot tartalmazó élelmiszereknek van, az értékét az ételben található anyagokon kívül befolyásolja az elkészítés módja is. Növeli a GI értékét minden olyan konyhai technika, ami megsérti a növények sejtfalát, pl.: intenzív főzés, turmixolás, aprítás, reszelés. Növeli a GI értékét a vízben való oldás is (üdítőitalok, cukros tea). Csökkenti a GI értékét a kímélő elkészítés (pl. párolás), valamint az ételben levő vagy azzal együtt fogyasztott fehérje, zsír ésrost (pl. saláta).


A GI-táblázatok egészséges embereken mért GI-értékeket tartalmaznak. Bár a táblázat cukorbetegek esetén is irányadó, a százalékértékek jelentősen eltérhetnek, és ez a betegség súlyosságától is függ."
GIÉlelmiszer
nagyon magas90-100%szőlőcukormalátacukorméz, cukros üdítőitalok, gabona-, kukorica-, rizspehely
magas70-90%(répa- vagy nád)cukor, fehérlisztből készült pékáruk és főtt tésztákszőlő, tejberizs
közepes50-70%kukorica, főtt rizsbanán, cukrozatlan gyümölcslé
alacsony30-50%tejjoghurtkefir, a legtöbb hazai gyümölcs, durumbúzából készült spagetti és makaróni
30% alattbablencsediómogyoróretekpaprikaparadicsomfruktóz

2013. július 10., szerda

Smink Klub - Extrém hosszú pillák szempillaspirál

Az Oriana Tanácsadó Központban Smink Klubbot alapítottunk. 3 hetenként, szerdánként 16.00-18.00 között tartjuk a találkozókat. A következő időpont: július 3.

Szerinted létezik, hogy a szempilláinkat megnövelhetjük? Hihetetlennek tűnik ez a kérdés igaz?

Az Oriflame azonban talált rá módot, hogy serkentse a szempillák növekedését. Nem mással, mint az Extrém hosszú pillák szempillaspirál létrehozásával, ami egyedülálló a piacon.(kódja:24306). Ez a spirál persze, mint a hagyományos szempillaspirálok optikailag azonnal szebbé, dúsabbá is varázsolja pilláinkat.

Nézd meg a kisfilmet, és tudj meg többet:





Ha érdekel a termék és szeretnél rendelni, akkor az Oriana Tanácsadó Központban megteheted:

A kedvezményekről személyesen tájékoztatunk.
Lehetséges 23 % kedvezmény az akciós katalógus árból és ajándékok elérése is.
Rendelésedet leadhatod:
  • mail: orianagyor@gmail.com


2013. július 8., hétfő

Fogyi Klub - Dinnye és a fogyás


Az Oriana Tanácsadó központban Fogyi Klubbot indítottunk! Várunk szeretettel minden kedves érdeklődőt. 3 hetente szerdánként találkozunk 16.00-18.00 óra között. A következő időpont július 17.




Itt a nyár és vele közelít a dinnye szezon. Már most elérhető áron vehetünk dinnyét és aki nem restell még várni, hamarosan még olcsóbb is lesz. Ez pedig számunkra csak jót jelent. Hisz olcsón - könnyen méregteleníthetjük szervezetünket, illetve akár fogyhatunk is vele. A kívánt súly elérésekor pedig az elégedettség és önbizalom, még szebbé varázsol bennünket.

Mit kell tudnunk a dinnyéről? 
Formája gömbölyű vagy hosszúkás, héjának színe sötétzöld vagy világos zöld csíkos, húsának színe piros vagy sárga. Sokan gyümölcsnek tartják, pedig valójában zöldség, és a tökfélék családjába tartozik.
Elsősorban kitűnő íze és cukortartalma miatt kedveljük, mert a benne lévő vitaminok nem jelentősek. Víztartalma 90-95%, így fogyasztásával a szervezetbe jutó víz a veseműködést előnyösen befolyásolja. Régebben vizelethajtó tulajdonsága miatt gyógynövényként is emlegették.

Hogyan méregtelenítsünk a dinnyével?
Ha csupán méregteleníteni szeretnénk a szervezetünket, akkor célszerű, ha 1-1 napot tartunk amikor csak dinnyét eszünk. (esetleg reggelire még fogyasztható, valamilyen fehérje vagy rostban gazdag szénhidrát)
Fontos tudnunk, hogy nem célszerű túl sokáig pusztán csak dinnyén élnünk, mivel nem jutunk kellő mennyiségű energiához általa, és így gyengeséghez és vitaminhiányhoz vezethet a hosszabb távú egysíkú táplálkozás.

Hogyan fogyjunk a dinnyével?

Mint már a méregtelenítésnél is írtam, a dinnye nem tartalmazza a szervezetünk számára szükséges vitaminokat, kellő mennyiségű energiát, ebből adódóan fontos, hogy csak pár napra szűkítsük a dinnye-diétánkat.
3-5 nap alatt 2-4 kilótól is megszabadulhatunk akár, ha főleg dinnyét eszünk. Célszerű azonban reggelire valami táplálóbb ételt magunkhoz venni és a többi étkezést kiváltani dinnyével.

Fogyókúra tippeket itt olvashattok:

* mindmegette.hu - Dinnye diéta


2013. július 3., szerda

Tudástár - Mi az igazság a zsírok körül

Egyem, ne egyem? Sok féle trend volt az utóbbi években.

  • Vaj vagy margarin? 
  • Milyen olajat használjak? 

Az alábbi ábra hitelesen mutatja az összetételeket, melyről röviden azt kell tudni, hogy a jó a telítetlen és a többszörösen telítetlen zsírsav, amit nagyon érdemes kerülni az a transz-zsírsavak. Az alábbi ábra önmagáért beszél. Lefordításában segít a fordító program.


Ha szeretnél többet megtudni különböző zsírokról, akkor olvasd el például ezt a cikket:
A lényeg, hogy ami szobahőmérsékleten folyós, az több telítetlen zsírsavat tartalmaz, ezért egészségesebb.