Mit tehetek érted - egy rendhagyó háztartás történései

Kövesd az OriflameMindenkinek blogomat. Iratkozz fel az orimindTV-re és az orianagyor csatornára
De ne gondold, hogy a szépségápolás csak kívülről történik. Külső-belső harmónia keresgélése az igazi feladat.
Így szó lesz itt mindenről, ami történhet velünk - változzon tapasztalattá az élmény, és megosztani való tudássá.

2016. október 22., szombat

HOGYAN VÁSÁROLJUNK SMINKTERMÉKEKET ONLINE





Egyre népszerűbb sminktermékeket vásárolni online. De mit tegyünk, ha még számunkra ismeretlen terméket szeretnénk megvenni? Íme néhány tipp, amire oda kell figyelnünk!


ISMERJE MEG ALAPTÓNUSÁT 
Amikor a hibátlan bőr érdekében vásárolunk termékeket (alapozót, korrektort, stb.) jó, ha tudjuk, milyen bőrünk alaptónusa. Ez lehet meleg, hűvös vagy semleges, és a bőrfelszín alatti alapszínünket jelenti. Az alaptónus állandó, ellenben a bőr látható színével, ami változhat, ha lebarnulunk vagy ha például pattanások lesznek rajta.

Hogyan tudjuk meg mi az alaptónusunk? A leggyakrabban használt trükk, hogy megnézzük vénáinkat a csuklónkon. Ha vénáink kékek vagy lilák, akkor hűvös az alaptónusunk, és a rózsaszín, piros és bronz színeket válasszuk. Ha viszont inkább zöldes színűek a vénák, akkor meleg tónusúak vagyunk és a sárgás, arany, barack, méz színű árnyalatok illenek hozzánk. A semleges ennek a két típusnak a keveréke, ha ebbe tartozunk akkor majdnem minden árnyalatot viselhetünk.
Az alaptónus arra is hatással van, hogy milyen egyéb színek állnak nekünk a legjobban. A hideg alaptónushoz a hidegebb, fémes színű sminkek illenek inkább, míg a meleg tónusú emberekhez a föld színek passzolnak jobban.

ISMERJE MEG BŐRTÍPUSÁT 
A következő dolog, amit tekintetbe kell vennünk online sminktermékek vásárlásakor, az a bőrünk típusa. Nem elég tudni, hogy milyen típusú terméket kellene vásárolnunk, azzal is tisztában kell lennünk, hogy milyen tulajdonságokkal bíró terméket keresünk. Például a BB krém jó a pattanásos bőrre, de egy alapozó jobb fedést biztosít. A hidratálók jók száraz bőrre, míg a természetesen olajos bőrnek valamilyen mattító hatású termékre van szüksége. Tehát ismerjük meg bőrünket, hogy tudjuk, milyen eredményt szeretnénk elérni.
ISMERJE MEG A LEÍRÁSOKAT 
Az online termékekhez nagyszerű leírásokat adnak! Rengeteg információt megkapunk a termék textúrájáról, tulajdonságairól és hatásáról. Ne sajnáljuk az időt ezek elolvasására, tanuljunk meg új szakszavakat, ha szükséges. Szintén nézzünk utána, milyen különbségek vannak egy kategórián belül a termékek között. Például mi a különbség a szájfény és az ajaktinta vagy az arcpirosító és a bronzosító között. Minél többet tudunk, annál jobban tudunk online vásárolni.
TUDJA, HOL KERESSEN 
Az online vásárlásnál sajnos nincs meg az a luxus, hogy ki is tudjuk próbálni a termékeket. De nem kell félnünk! Mai digitális világunkban biztosan találunk valakit, akinek van tapasztalata az adott termékről. Ha szeretnénk “akció” közben látni a terméket, nézzünk körül az Instagramon vagy Youtube-on. Itt találkozhatunk más szépség imádók tapasztalataival, ajánlásokkal és oktató anyagokkal. Nem csak azt tudjuk megnézni, hogy mutat a termék a hozzánk hasonló bőrtónuson, de egy-két trükköt is megtanulhatunk. Keressünk rá a termék nevére hashtag-ekkel vagy direktben írjuk be a keresőbe.

ISMERJE MEG SMINKVARÁZSLÓ APPLIKÁCIÓNKAT 
Ha mégis szeretné saját magán látni a terméket, erre is van egy megoldásunk! Töltse le Sminkvarázsló applikációnkat, melynek segítségével virtuálisan tudja tesztelni termékeinket és láthatja a végeredményt. Fotókat is feltölthet magáról és megkérdezheti barátait, családtagjait, hogy segítsenek meghozni a döntést. Nagy segítség és egyben jó móka is! 

SZÖVEG:  FOTÓ: SOPHIA MARINHO DE LEMOS

2016. október 14., péntek

BOLDOGABBAN ÉLNI



Még a legboldogabb emberek sem utasítanák el a lehetőséget, hogy még boldogabban éljenek. 10 tippünk segítségével Ön is szebbé teheti a mindennapokat!

1. TESTMOZGÁS
Mozgás közben a szervezet endorfint szabadít fel, ami boldogságérzetet ad és csökkenti a fájdalmakat is. Egy jó edzés után csökken a stresszhormon szintje is, ezáltal nyugodtabbak és boldogabbak leszünk.
2. ALVÁS
Tudta, hogy a pozitív és negatív érzelmeket az agy két különböző része dolgozza fel? Tanulmányok igazolják, hogy ha nem alszunk eleget, akkor az agy a negatív emlékeket és érzéseket aktiválja, a pozitívakat pedig blokkolja. Tehát minél többet alszunk, annál inkább előtérbe kerülnek a pozitívumok.
3. TÁRSASÁG
Az ember társas lény. Még az introvertált természetű emberek is jobban érzik magukat, ha barátaikkal, családjukkal töltenek időt. Kutatások szerint az aktívabb társasági életet élők egészségesebbek is és tovább élnek. 
4. NAPFÉNY
Ha süt a nap, a szervezet több szerotonint termel, mely javítja a hangulatunkat. Töltsön 20 percet a napsütésben és azonnal jobb kedve lesz!
5. TERMÉSZET
Ha a természetben töltünk egy kis időt, legyen az egy séta az erdőben vagy kertészkedés otthon, az jó hatással van az érzéseinkre, közérzetünkre. A zöld szín már önmagában is képes megnövelni vitalitásunkat!

6. SEGÍTENI MÁSOKNAK
Biztosan ismeri a mondást, miszerint jobb adni, mint kapni. számos bizonyíték van erre, ha időt szán valakire vagy megoszt valamit másokkal, boldogabbnak érzi magát tőle!
7. ÉLMÉNYEK, TAPASZTALATOK
Bizonyított tény, hogy boldogabbá tesz, ha a pénzünket szórakozásra költjük tárgyak helyett, például vacsorázni megyünk a barátainkkal, vagy színházba. Ne vegye meg az újabb pár cipőt, inkább hívja meg barátnőjét egy kávéra!
8. MOSOLY
Gondoljon szép dolgokra és mosolyogjon! Ez azonnal jobb kedvre deríti. Talán nem gondolná, de ha rossz a hangulata, mégis magára erőltet egy mosolyt, az is segít felvidulni.
9. MEDITÁCIÓ
A rendszeres meditáció bizonyítottan csökkenti a stresszt és javítja a közérzetet. Ha még nem próbálta, keressen a közelben egy tanfolyamot vagy töltsön le a telefonjára vezetett meditációs alkalmazást.
10. KÖSZÖNETET MONDANI
Esténként írjon össze 3 dolgot, amiért hálás - ezek lehetnek akár egészen kis apróságok vagy nagyobb események is. Ha nincs kedve írni, el is mesélheti ezeket párjának vagy egy közeli barátnak - a lényeg, hogy felidézze az aznapi pozitív élményeket, ettől jó kedve lesz és boldogabbnak érzi majd magát.

forrás

SZÖVEG:  FOTÓ: GETTY IMAGES

2016. október 9., vasárnap

TIPPEK ÖNBIZALOM ÉPÍTÉSÉHEZ

Nézzünk szembe a tényekkel – tudjuk, hogy fantasztikusak vagyunk! De még a legmagabiztosabb embernek is szüksége van időről időre egy kis megerősítésre. Íme néhány gyors tipp egy azonnali önbizalom növelésre.
1. Vegyük fel a megfelelő pózt 
Néha egy tekintélyes testtartás is elég ahhoz, hogy növeljünk önbizalmunkon. Álljunk széles terpeszben és kezünket tegyük csípőre, vagy V alakban a fejünk fölé. Ez bizonyítottan segít dominánsabbnak érezni magunkat és csökkenti a stresszt. 
2. Mosolyogjunk
Egy híres mondás szerint: “Mosolyogj és a világ visszamosolyog rád!” És ez így van! A mosolygás nem csak az önbizalmat növeli hanem csökkenti a stress érzését és alacsonyabb lesz tőle a pulzusszám. Így könnyebben felszínre jutnak a pozitív érzések.  
3. Tanuljunk valami újat
Új célok elérése és új képességek megszerzése segít az önbizalom és egy pozitív önkép felépítésében. És őszintén szólva mindig szórakoztató valami újat tanulni! Ez lehet kisebb dolog, például kipróbálni egy új mozgásformát de lehet valami egészen nagy is, például megtanulni egy új nyelvet!
4. Használjuk kedvenc illatunkat 
Elcsépeltnek tűnik, de tanulmányok bizonyítják, hogy az emberek sokkal magabiztosabbak, ha kedvenc parfümjüket viselik. A My Destiny Eau de Parfum turmalin kivonattal készült. Ennek a féldrágakőnek a kristályai kivételes energiaáramlással rendelkeznek, mely növeli az önbizalom érzését.
5. Tornázzunk
Mozgás, mozgás, mozgás. Ez nagyon nyílvánvalónak tűnik, de attól nem kevésbé igaz. A torna számos fizikai és mentális előnnyel jár. És nem kell atlétának lennünk ahhoz, hogy teljesítményünktől jól érezzük magunkat. Csak állítsunk fel egy olyan célt, ami megfelel állóképességi szintünknek és vágjunk bele – ennek teljesítése segít, hogy igazán büszkék legyünk magunkra

SZÖVEG:  FOTÓ: GETTY IMAGES

2016. október 3., hétfő

A DNS VALÓDI HATÁSA A BŐR ÖREGEDÉSBEN

Sokat vitatott kérdés, hogy mi számít többet, örökölt tulajdonságaink, vagy életvitelünk? Vajon melyiknek van nagyobb hatása, ha a bőrünkről van szó? Bőrápolási szakértőnkkel, Melina Galeadi-val beszélgetünk a kérdésről.
Akkor vágjunk is a közepébe, mi is az a DNS?
Nagyon leegyszerűsítve: a DNS hordoz minden olyan információt, amitől egyediek vagyunk. Ezt az információt mindkét biológiai szülőnktől örököljük, ezért van az, hogy a DNS elrendeződésünk – a génjeink – csak és kizárólag ránk jellemző. Hacsak nincs egy ikertestvérünk!
Ha a génjeink határozzák meg hogy nézünk ki – a hajunk színét, magasságukat, testfelépítésünket – akkor biztosan nekik van a legnagyobb hatásuk arra is, hogyan öregszik a bőrünk?
A legújabb kutatások bebizonyították, hogy bár a gének szerepet játszanak abban, hogyan öregszünk, de a személyes választásaink és a környezeti hatások sokkal nagyobb részben, több, mint 80%-ban felelősek érte. A személyes választások alatt értem a megfelelő alvás mennyiséget, az egészséges táplálkozást és, hogy elegendő vizet igyunk – hogy csak néhány példát említsek. A környezeti hatások pedig a napozás, dohányzás, szennyeződések és a nagyon száraz, beltéri levegő.
Wow! És miért vannak olyan rossz hatással ezek a környezeti tényezők a bőrünkre?
Legfőképp azért, mert a bőrsejtek oxidálódásához vezetnek.
Amikor az oxigén lebomlik, a testünkben szabad gyökök keletkeznek, melyek rombolják a sejteket. A szabad gyökök egy részére szükségünk van szervezetünk megfelelő működéséhez, ám ha túl sok szabad gyök keletkezik az máj és szív elégtelenséghez és akár rákhoz is vezethet. Bőrünkre pedig oly módon vannak hatással, hogy felgyorsítják az öregedési folyamatot. 
A nap miért van olyan rossz hatással a bőrünkre?
A túlzott napozás számos negatív mellékhatással jár – a bőrrák ezek közül a legrosszabb. A káros UV sugárzások foltokat okoznak, és a bőr elszíneződéséhez, valamint az elasztin és a kollagén pusztulásához vezetnek. Ennek eredményeként pedig ráncok keletkeznek és a bőr megereszkedik. 

Azt azonban hozzá kell tennünk, hogy a kis mértékű napozás jót tesz. A napozás D vitamint termel a szervezetünkben, ami segít a kálcium felszívódásában, erősíti a csontokat és az immunrendszert. A D vitamint “boldog” vitaminnak is szokták hívni. Attól függően, hogy az évnek melyik időszakában vagyunk, naponta 10 perc eltöltése a napon, elegendő D vitamint termel, hogy ezeket a jótékony hatásokat előidézze a szervezetben. 
Mit tehetünk, hogy megakadályozzuk a bőr gyors öregedését?
Óvjuk belülről és kívülről is. Kerüljük a túlzott napozást, hidratáljunk megfelelően, együnk egészséges ételeket és vezessünk be napi bőrápolási rutint, ami megtisztítja a bőrt a szennyeződésektől és olyan hatóanyagokat juttat be, amik késleltetik az öregedési folyamatot. 
Van, amikor már túl késő bármit tenni a fiatalabb bőrért?
Sosem késő egy jó termékbe beruházni. A károsodás legnagyobb része a 20-as éveinkben alakul ki, de a túlzott napozásból fakadó károsodás idővel tovább növekszik. Mindenesetre mindig tudunk javítani bőrünk állapotán a megfelelő bőrápolási rutinnal. 

SZÖVEG: